2010. május 23., vasárnap

Tűpárnák...


A színeket a két nagyobbik lányzó választotta...
A gombok elárulják melyik kié:)



Design: Corinne Rigaudeau - Boite a Boutons (részlet)
Fabric: Belfast linen by Zweigart
Nina's threads: Amber and Jardin Turquoise





Nina's threads: Pine Tree
and
Threadworx :10051







Nem lehet megunni,ez az amit nem lehet megunni...:DD

Biztos vagyok benne,hogy még ki fogom hímezni egy párszor ezt a mintát.Már csak négyzet alakú fadobozt kéne szereznem,hogy az eredeti nagy mintát is kihímezhessem:)


Kellemes pihenést kívánok mindenkinek!
Végre itt a jóóó idő:)



12 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek! :)
    Dekorbolt? Ha nincs, szerintem tudnak hozni neked..

    VálaszTörlés
  2. Köszi Gabi!Pilisen sajnos nincs,és már kértem,hogy hozzanak de sajnos ilyen formát eddig még nem sikerült:(

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép mindkettő!!!! Nálam is tervben van még... folyamatosan! :))))))

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörűek!! Elvihetem a képeket az albumomba? :)

    Nézzek Neked fadobozt? Én is meghímeztem ezt a mintát, és imádtam, és szerintem tudok venni Neked olyan fadobozt még, ha kell :) Mélben megbeszélhetjük, ha gondolod.

    VálaszTörlés
  5. Beautiful cushions! I love the little pattern. x

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépek lettek, nem is tudnék választani közülük. Sajnálom, hogy nem tudtál eljönni a szombati találkozóra:(

    VálaszTörlés
  7. Ismerős, és megunhatatlan, mint mondtad. S a tiéd is csodaszép!

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm szépen lányok a kedves szavakat!
    Thank you Dovilé,Hazel!
    Danke schön Angelika!
    Délka,köszi!Úgy sajnálom,hogy nem jutottam el hozzátok,de beteg lett középső lánykám,délelőtt ügyeletre vittem...pedig nagyon készültem,10 percre voltam tőletek:((
    Marcsi,köszi:)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szepek, mind a ketto! Es ez a fenyo, mindig gyonyorkodom benne egy kicsit, mert ezt sem lehet megunni :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...