2016. december 31., szombat

Évzárás....



Köszönöm szépen Mindenkinek,aki velem tartott az elmúlt évben...hipp-hopp elröppent. 
Sok munka kísérte,olyan élethelyzetekbe kerültem akár munka,akár család kapcsán ,amelyek változásra kényszerítettek mindenféle szempontból....
 Az idei év befejezése,az új kezdete sorsfordító számomra,reményeim szerint csak jobb évek következhetnek ezek után. Sok emberi kapcsolatot túlértékeltem,sokban csalódtam...de mindig nyíltak új kapuk... a jövőre nézve tanulságul szolgálnak!
 Kívánom Nektek,hogy álmotok, vágyatok teljesüljön,s merjetek örülni az apró csodáknak...mert lehet,hogy később bánni fogjátok az elmulasztott perceket,pillanatokat! 

BÚÉK
Melinda

 





3 megjegyzés:

  1. Kedves Melinda!
    Szeretettel kívánok Neked én is Boldog Új Évet! Jó egészséget, regenerálódást :), és sok-sok örömteli pillanatot!
    Palkó

    VálaszTörlés
  2. Szia Melinda! Nagyon jól megfogalmaztad, amit én is érzek az idei év kapcsán...de mindig kinyílnak új kapuk...aki pedig menni akar, menjen csak....mindennek oka van. Nagyon boldog és hímzésben gazdag 2017-es esztendőt kívánok Neked! Puszi

    VálaszTörlés
  3. Kedves Melinda!Nagyon boldog új évet kívánok! :-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...