2008. június 19., csütörtök

BBD - I Thee Wed 2.


A házikóm tegnap esti állása:




Magán a házon már csak az ablakok hiányoznak és kész.Nagyon tetszik a házfal színe(WDW-Mocha),olyan régies,kopottas hatása lett a festett fonal által.Alig vártam,hogy kész legyen és egyben lássam.
Most egy kicsit le kell tennem,mert a találkozón Nyuszitól és Ityamontól is kaptam RR kendőket,így szeretnék azokon túllenni.Igaz csak az egyik a soron következő,a másikon előredolgozok,hogy ne álljon Ritánál potyán.
Örülök,hogy eljutottam a talira,Gyönyörű munkákat láthattam és jó volt az eddig képrő ismert arcokat élőben is látni.Megismerkedtem Szecsivel,Cinellával,Ityamonnal,Ágnesördöggel,Cilivel és persze Nyuszi-Adrival.Talis képek itt megnézhetőek.
Tegnap reggel a Stahl konyhájában guszta cseresznyés sütit láttam,és mivel most meggy és cseresznye dömping van nálunk is kipróbáltuk.Íme az eredmény:



Nagyon finom lett,mára már nem maradt...


2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...