2008. július 29., kedd

JJ Herbs & Spices 7.


Befejeztem Ayla kendőjét.Szegény terítő elég szomorú sorsú.Jó ideje Ityamon Ritánál pihizett,hogy egy kicsit haladjunk elkértem tőle.Az esküvői előkészületek miatt nálam is tovább pihent a szokásosnál(na nem több hónapot,a júniusi xszemes találkozón kaptam).Most ugye vissza kéne küldenem Ritának,de még mindig nem küldött tovább egyet sem a nála levőkből,így nem szeretném neki!Felajánlottam Ányinak,aki rögtön bevállalta,így most úton van felé.
Van még egy nagy bűnöm.Mivel a feliratokat és a kontúrozást mindig utoljára készítem,nem vettem észre,hogy elszámoltam magam 2 szemmel.Nagyon el voltam foglalva,hogy miért kell nekem egy szívet feketével,szürkével hímezni...ki látott még ilyet?! Addig-addig mérgelődtem,míg arrébb került a szívecske,de mindezt már csak akkor vettem észre mikor kontúroztam és annak is a vége felé jártam.Töredelmesen bevallom,nem volt lelkierőm kibontani,remélem Ayla elnézi ezt nekem!
Na és akkor itt az emlegetett kép kontúr nélkül:



Kontúrral:


És az egész terítő:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...