2009. november 3., kedd

Renato Parolin - Joyeux Noel Finished!!!

Azt hiszem maradandó kapcsolat szövődött közöttünk:))
Ezek a madarak,szívecskék,kacskaringók teljesen belopták magukat a szívembe!

Ha minden a terveim szerint sikerül karácsonyi banner készül majd a hímzésből és végre használatba vehetem a" Bogi és Edige féle" banner tartó állványomat:))
De a megvalósítás még várat magára egy ideig,pár nyugis nappal megajándékozhatna valaki;)
És még nem említettem nektek,de szeptembertől ezzel párhuzamosan egy másik blogot is vezetek a csoportomnak.Remélem mást már nem találok ki magamnak;))
Jöjjenek akkor a képek a fácskámról:





Minta: Renato Parolin - Joyeux Noel
Anyag : Cashel linen (053),Zweigart,28 ct
Fonal:Dmc /221





16 megjegyzés:

  1. Annyiszor felnéztem ide ma este, mert már úgy vártam, hogy lássam készen, s gondoltam, mielőtt kikapcsolom a gépet, még egy próba.
    De jól tettem!
    Gyönyörű lett!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépséges lett! Nálam is tervben van tavaly karácsony óta, de nem jutottam még hozzá. Beelőztek a kötött cuccok.

    VálaszTörlés
  3. nagyon szép lett az RPd!
    a csoportblogod fantasztikus ötlet, gratulálok hozzá, bárcsak nálunk is lenne, nagyon örülnék neki:o)

    VálaszTörlés
  4. Hát ez meseszép lett! Nálam is tervben van.....

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű lett, Melinda! Az én szívembe is belopta magát mindenestül:)))

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű lett, és villámgyorsan készült!

    VálaszTörlés
  7. Szépecske fácska és szép munka. :)))

    VálaszTörlés
  8. Elhiszem, hogy megszeretted, mert nagyon szép lett!!:))

    VálaszTörlés
  9. Nekem is nagyon tetszik!
    A csoportblogra is bekukkantottam. Nagyon jó ötlet! Örülhetnek a gyerkőcök szülei...
    Sajnos, nálunk nincs semmi ilyesmi és nincs is rá esély, hogy legyen:(

    VálaszTörlés
  10. Nagyon széééép! De ezt már félkész állapotában is el lehetett róla mondani! :)))

    VálaszTörlés
  11. Ez a csoportblog fantasztikus ötlet.
    Ha nem bánod ellopikázom az ötletet, s a jövőre (reményeim) szerint induló kis osztályomnál ezt bevezetem.
    Nagyon szuper. Jót olvasgattam, nézelődtem, s nézelődöm még ott máskor is.

    VálaszTörlés
  12. Köszönöm szépen mindenkinek!
    Marcsi,persze,hogy "ellopikázhatod"!:))

    VálaszTörlés
  13. Álom szép lett!
    Elkérhetem a mintáját?

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...