2010. február 27., szombat

Székely Sampler 1 - 2.


Egy kicsit megkésve,de én is belekezdtem a Barbi által tervezett Székely Samplerbe.
A színválasztásom már ismerős lehet több munkámból.("Nem lehet megunni,ez az amit nem lehet megunni...")


   
Fabric: Hubert hímzővászon
Threads: Anchor /1206

Vonzódásom a Magyar motívumkincseink iránt nem újkeletű.
Készítettem már egy biscornut:


Láthattátok már a "Hungarian Sampler"  munkámat,ami keretezve otthonunk dísze:


Részt vettem Rita játékában két kis ollóőrrel:


A terveim pedig az eszemet és az időkorlátokat is túlszárnyalják:))
Szeretnék sokféle hímzésfajtát megismerni , megtanulni és továbbadni....
Egy nagyon kedves nyugdíjas kolléganőmtől hétfőn veszem az első írásos-, és laposöltéses leckét:))
Szurkoljatok nekem!:DD


5 megjegyzés:

  1. Jajj de szép ez a keretezett sampler :)) Gyönyőrűek a fotóid :)

    VálaszTörlés
  2. De szép már most is!
    S a fonal nálam is nagy kedvenc. :-)
    Írásos lapos öltés!
    Szurkolok, s kicsit irigykedem. De jó neked!

    VálaszTörlés
  3. Drukkolok Neked! Én szerettem lapos öltéssel hímezni, nagy előnye, hogy nem kell úgy figyelni-számolni, mint az x-szemesnél. Ha elkészülsz valamivel, megmutatod, ugye?

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szep a keszulo samplered, de a tobbi is olyan meseszep. Majd mutasd meg nekunk is, ha az uj technikakkal is himezel valamit :)

    VálaszTörlés
  5. Szépek így együtt, tök jó, hogy te is belekezdtél. Én már rájöttem arra, hogy bármennyire tetszenek a minták, képtelen vagyok SAL-ban hímezni. Egyszerűen nem megy.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...