2011. szeptember 3., szombat

Rico virágok keretezve...



Anyukámnak készült születésnapja alkalmából...

A keretezés felért egy rémálommal...amit elsőre - másodszorra kiválasztottam nem volt raktáron,robogtam az Ikea-ba,ott találtam ezt,de  a paszpartu persze nem egyezett...kiválasztottam egy bordóst színt,hát persze,hogy hirtelen az se volt...lett sötétzöld...mindezeket leszámítva,remélem tetszeni fog az ünnepeltnek! :O





Design: Rico - Country Tradition #112
Anyag : Fein Floba,25 ct
Fonal: Dmc
1 over 1


Boldog szülinapot Mami!:)







14 megjegyzés:

  1. Isten éltesse Anyukádat!Szerintem ez a zöld paszpartu is szépen harmonizál a kerettel,szép lett!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett, anyukád egészen biztosan örül neki! :)

    VálaszTörlés
  3. EZ gyönyörűséges!


    Szűz az anyukád? De jóó :)

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is gyönyörűséges lett, biztos örülni fog neki az ünnepelt!

    VálaszTörlés
  5. Isten éltesse Anyukádat! Biztosan tetszeni fog neki ez a gyönyörű kép :)

    VálaszTörlés
  6. Sok boldogságot kívánok neki én is!
    Gyönyörű lett! :D
    Mekkora lett a mérete kerettel együtt?

    VálaszTörlés
  7. Ez bizony gyönyörű szép!!! Látszik rajta az is, hogy anyukádnak készítetted, nagyon látszik...:)

    VálaszTörlés
  8. Ez valami álomszép lett!
    Gondolkodtam is, hogy hová fog ez neked elférni, de a legszuperebb helyet megtaláltad neki.
    Boldog szülinapot anyukádnak!

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörű ajándékot készítettél Anyukádnak!!! :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szép lett és nagyon kedves ajándék! Isten éltesse anyukádat!

    VálaszTörlés
  11. Gyönyörű! Ízléses és finom, pont egy Édesanyának való ajándék! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...