2023. december 30., szombat

Ajándék...


...készült egy pocaklakó csöppség szüleinek. Csodás várakozással teli a 9 hónap , megannyi varázslattal, megéléssel, befelé fordulással, együtt rezdüléssel...jó érzés volt készíteni, tervezni a betűket, szavakat...megtalálni hozzá a barna árnyalatú hímzővásznat és ezt a szép fakeretet.

Hímzés közben jó volt felidézni nekem is az emlékeket, hisz megadatott, hogy négyszer is megéljem ezt  a csodát...ezeket az érzéseket soha nem lehet elfeledni.

A végeredmény szerintem hímzés nélkül is megállja a helyét...szoktam mondani, hogy sokszor a kevesebb néha több...akartam még rá szívet, de azt éreztem, hogy elég....és tényleg az!





Szép hétvégét kívánok !

Melinda



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...