2007. november 13., kedd

Bánkódás tetőfokon...

Az az igazság,hogy nincs is igazság!Kiszálltam egy RR-ből,pedig nem vagyok egy olyan hamar feladós típus.Eléggé rossz érzés "cserben hagyni"a többieket,de úgy gondoltam most még nincs veszteni valóm!Én ugyan hímeztem már két kendőre,de az enyémre még senki,így részemről még nem indult el!Ez adta meg a végső lökést a döntésemhez.Ha folyamatosan haladtunk volna eszem ágában sem lett volna kiszállni!
Egy kicsit elment a kedvem az RR-től,háromban voltam benne(most már csak kettő),de mind a háromban van olyan emberke,aki nem tudja vagy nem is akarja tartani a határidőket?!Én ezt nem értem miért jó bárkinek is a folyamatos csúszás?
Na mindegy böcsülettel végigcsinálom a kannást és a mikist is,bár a mikisnek elvileg nemsokára vége.Úgy volt ,hogy december elejére visszaér a terítőm,de nem valószínű.Pedig lenne még rajta munkám is(mikit is kell még rá hímeznem...)és a lányoknak megígértem,hogy hatodikán ez a terítő lesz fenn,ha jön a télapó!A remény megvan,de realitása nem sok...
Most,hogy kipanaszkodtam magam, mehetek főzni,vasalni!Kell ennél jobb?!
Készülget egy pár apróság,de amilyen szerencsém van mostanában,1-1 szín hiányzik hozzá,így kész munkát még nem tudok mutatni(félkészet meg nem akarok)!

5 megjegyzés:

  1. Sajnálom én is hogy a mikis meg a másik RR-ed így alakult. Kár érte, pedig olyan jó kis csapat volt az. Remélem a kannás RR azért nem fog majd így elcsúszni. Legalábbis ha rajtam múlik biztosan nem:))

    VálaszTörlés
  2. Ne add fel Melinda, még 3 hét van télapóig.
    Gabi állítólag egész hévégén böködni fog, és jövő héten postáz. Akkor pedig megkapod a kendőd, és talán mikulásig sikerül ráöltögetned a hiányzó 2 mikit.
    A tiéd. és a többieké biztos, hogy az asztalon lesz karácsonykor, én máér nem is reménykedem.
    Minden esetre az én lelkiismeretem nyugodt, azt hiszem énrajtam nem múlott.
    Egyébként Korena a kannás RR-ben is benne van, kíváncsi leszek, ott mennyire fogja tartani a határidőket.

    VálaszTörlés
  3. Köszi lányok!
    De nekem az is rossz,ha pl.Móka te nem kapod vissza a terítődet!!Tudom,hogy nem rajtad múlott a csúszás ,éppen ezért igaszságtalan az egész helyzet!
    Én is kíváncsi leszek Korenára!Nekem az is furcsa,hogy a járműves RR-be bejelentkezett és bocsánatot kért a csúszásért,minket meg szóra sem méltatott?!

    VálaszTörlés
  4. Gyorsan elolvastam a járműves RR-ben Korena hozzászólását.
    Hát ez tényleg furcsa. Szerintem a téli képesben produkálta a legnagyobb lemaradást, illett volna oda is pár szót írnia.
    Vagy az ő kendője már körbeért, és akkor minden rendben van?
    Na jó, eldugulok, mielőtt még csúnyábbakat írok.

    VálaszTörlés
  5. szerintem már nem mert a mikisbe írni, mert tudta hogy mindenki nagyon ki van akadva a sok csúszástól. Szerintem szólhatott volna hogy most nem tud hímezni, ha hímzés nélkül küldte volna tovább őket, biztosan nem haragudott volna meg senki. Akkor már visszaértek volna. Móka sajnálom hogy a tied ennyire elmaradt, pedig már én hímeznék rá. Ha ideér hozzám, az lesz az első amit megcsinálok, ígérem.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...