2007. november 27., kedd

Készülődés...

Készülődünk lassan Mikulásra ,Karácsonyra.Előszedtük a csizmákat(lányokét és apáét-én csináltam maradék anyagokból- is).
Kikészítettük az adventi naptárat is.Ez már elég régi darab,de a célnak tökéletesen megfelel.Nemhiába kérte Petra lányom ,hogy készítsem el a JJ angyalkákás naptárat,na majd jövőre!
Mivel a hétre már hidegebbet mond ,elkezdtük behordani a kaktuszokat,csak sanos az ablakokba,ahol telente eddig tároltuk,idén nem lehet,mert Emese abban a korszakában van,hogy mindenhova felmászik.


Az ablakban ülni kifejezetten imád!Mellettünk egy forgalmas út van,teli autókkal...ezt muszáj nézni...

Sajnos a nagyobb kaktuszoknak még nem találtam igazán helyet,valakinek esetleg?Így is veszélyben vannak,hát még ha elérhető helyen lennének!Már egy párszor megszúrta az ujját,de nem nagyon tartja vissza...

1 megjegyzés:

  1. De jó hogy már ti is készültök. Én még csak az ajtódíszeket tettem ki, de már alíg várom hogy elővegyem a nagy karácsonyi dobozt. Csak az a baj hogy a férjem utálja a karácsonyt, mert ők sosem ünnepelték. De nem baj, mi akkor is imádjuk a lányokkal:)))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...