2008. október 2., csütörtök

Bent Creek - "Spooky Row" (részlet)

Petrának mostanában nagyon tetszenek a Halloweenes képek,mütyürök...Mivel ma van a névnapja,tegnap hímeztem neki egy kis mintát.Hogy mi lesz belőle az majd még ma kialakul(zsepitartó,könyvjelző...).Egy kicsit leegyszerűsítettem a mintát,mert eredetileg az egész abc rajta lenne.Nekem nagyon tetszik és Neki is...ez a lényeg.(Mostanában ,ha valami nagyon tetszik neki,mindig azt mondja"Csúúúcs..."hát megnyugodtam e szó hallatán reggel:))




A gombok még nincsenek rávarrva,még a helyük sem biztos...Majd ha eldől mi lesz...

Az anyag "Rusztikus Aida",a fonalak DMC,minden lyukba öltve 1 szállal.

5 megjegyzés:

  1. Csúúúcs:)! Nagyon termékenynek tetszik lenni:), én meg nagyon irigynek tetszem, már úgy vágyom egy kis hímzésre... nagyon klassz lett a lánykád neve, ezekből a betűkből!

    VálaszTörlés
  2. örülök,hogy Rádtaláltam!!! Nagyon szép minden itt Nálad!!!
    Szeretem a xszemest,de időm az nagyon kevés van.:(

    VálaszTörlés
  3. Köszi lányok!
    Rita:majd eljön a te időd is,tudom,hogy milyen "nehéz" most neked,még pici a fiad...estére meg fáradt vagy...De olyan hamar felnőnek,élvezd minden percét,míg igénylik a társaságod!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...