2008. október 8., szerda

Szeretetvarázs...

Még nem is mutattam,de elkészültek és már meg is érkezetek Kecskemétre a dévai gyerekeknek szánt falvédők.Mint már korábban írtam a multis lányok,Mannamari vezénylésével összefogtak és több kisebb munkából megszülettek ezek:


Ezen a hétvégén,pontosan Október 11.-étől egy kiállítás nyílik az elkészült munkákból Kecskeméten.Majd ezt követően viszi el személyesen Zsuzsa az ajándékokat Dévára a gyerekeknek.Részletek itt olvashatók.

És ha már ennyire "reklámozok",ezen a hétvégén rendezik meg Kecskeméten az Országos Keresztszemes találkozót is! A Művelődési Házban,szombaton(okt.11.),13 órától.
Nekem Kecskemét a szívem csücske,ha néha-néha kitesszük itthonról a lábunkat az biztos,hogy útba ejtjük...Tavaly októberben voltam életem első találkozóján ott,feledhetetlen élmény volt!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...