2008. október 25., szombat

Kipécéztek ...

...engem is, név szerint a következő emberkék: Colette,Ayla,Márti.
Remélem nem csak azért,mert már nem volt kit jelölni,hanem tényleg kíváncsiak rám:))

-Akár lehetne ez az első pontom,szeretek /szeretnék sokszor belelátni az emberek fejébe,hogy őszintén mondják/gondolják a dolgokat.Nem mondom,hogy ez jó dolog,de nem szeretem a színjátékot az életben.Sokszor túlbonyolítom vele az életemet!
-Szeretem a családomat,imádom a gyerekeimet(még ha sokszor a hátam közepére se kívánom őket...)
-...Olyan jó lenne néha egyedül lenni,na nem sok időre,egy jó film erejéig(Angol beteg,Suttogó,Távol Afrikától,Csokoládé,Büszkeség és Balítélet...),hogy egy forró tea mellett,bekucorogjak egy fotelbe és végignézhessem elejétől végéig úgy,hogy nem kell felugrálni öt percenként...
-Óvónő vagyok,de szégyen nem szégyen,most öt év itthonlét után nem vágyom vissza a
gyerekek közé...úúúúgy szeretnék valami mást csinálni(pl .a másik szakmámat fazekaskodni,vagy kertészetet létrehozni és ott dolgozni... dolgozom rajta,hogy valóra válljanak az álmaim,de a közel-távol jövőben nem sok reményem van rá:)
-Szeretnék egy nagy paraszt házat,ami úgy lenne megoldva,hogy a gyermekeim(majd családostól...) ott lakhatnának velünk,vagy legalább a közelünkbe.

-Fontos számomra a család ,a múlt,az emlékek(nagymamámék!)
-Nagyon szeretek kézimunkázni,telhetetlen vagyok...soha nem elég az idő amit ráfordíthatok:)
-Imádom a minőségi anyagokat,fonalakat,munkákat... ebből kifolyólag maximalista vagyok.Sokszor nem vagyok megelégedve magammal sem!De törekszem megtalálni a középutat...
Azt hiszem már túl sokat is írtam...

Akiket én szeretnék jobban megismerni már majd mind írtak magukról,kivétel talán Móka.
A játék szabályai:
1.Linkeld be azt az embert a blogodba,aki kipécézett.
2.Ossz meg magadról hét dolgot,akár különleges,akár hétköznapi.
3.Pécézz ki 7 embert,nevezd meg és linkeld be őket a blogodba.
4.Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukon,hogy ki lettek pécézve.

4 megjegyzés:

  1. Köszönöm hogy elírtad. Tényleg kíváncsi voltam rád:-)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy téged is megismertelek. Én is óvónő vagyok:)))
    (szintén zenész)

    VálaszTörlés
  3. Hát Melinda, rám kicsit várnod kell. Sajnos a laptomom végleg bemondta az unalmast, most csak Szandra gépe van. Ha az őszi szünetnek vége, talán ide sikerül ülnöm hosszabban is, nem csak lopott 1-2 percre. Akkor, ígérem bepótolok mindent.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...