2009. május 28., csütörtök

Arc nélküli babák...

Babázom még mindig,nem tudom letenni!!!(Márti,Bogi ti is így voltatok vele?)
Most éppen kötöttem magammal egy egyességet...nap közben,ha van időm babázhatok,de este szigorúan csak RR!Remélem be is tartom:))

Ebéd után egy kis nasi kinek jöhet?

Sport szelet
A világ egyik legegyszerűbb sütije!Még sütni sem kell:)
Hozzávalók:0,5 kg darált háztartási keksz,20 dkg porcukor,1 Rama,2,5 dl tej,6 dkg kakaó,1 rumaroma.
A cukrot,vajat tejet,rumaromát egy edényben felfőzöm...hozzáadom a kekszet és a kakaót,belenyomkodom egy tepsibe.Jó laposra,mint az igazi sport szelet(csoki).Megvárjuk míg kihűl,majd egy tábla tortabevonót(én Party-t használtam) felolvasztok 2 dl tejjel és a sütire kenem.

Jó étvágyat hozzá!

18 megjegyzés:

  1. Húúú gyönyörűséges színeket válogattál össze... nagyon-nagyon tetszik!!!!!!! :))) Annak ellenére, hogy sokáig hímeztem, nagyon élveztem!

    A süti nagyon guszta!!! Mi a neve és hogyan készül?! Csak, hogy tényleg nasizhassak!!! ;)

    VálaszTörlés
  2. Szépek ezek a babák!
    Ja, és kérném a nasit....

    VálaszTörlés
  3. A csudába, ez tényleg jól hangzik... és egyszerű is. Mit tettél velem??? :D

    VálaszTörlés
  4. Édesek a babáid!!!! Egyre jobban tetszenek!
    A sütit meg jól megkívántam!:-)
    (Még most foghatom az állapotomra:-))

    VálaszTörlés
  5. A babáid nagyon szépek lesznek.
    Jól sejtem, hogy a sütid sportszelet?

    VálaszTörlés
  6. Bocsi,elsiklottam a süti neve felett.
    De a sejtésem jó volt.

    VálaszTörlés
  7. Szépek lesznek a babácskák, látom, már nagy rajongó tábort tudhatnak maguknak. A sütiről pedig nem is beszélnék... jól jönne most egy szelet...

    VálaszTörlés
  8. Szuperek a "csajok"!:) És hát a süti.....:D

    VálaszTörlés
  9. ne mááár!!! nagyon gyorsanhaladsz vele! hogy csinálod? Szép lesz!

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szépek a babáid!!! És a süti:-) Most, éjfél körül is megenném, de meg ám!!;-)

    VálaszTörlés
  11. Szuperek a babák! Jó volt megcsodálni Őket:)

    VálaszTörlés
  12. Kedves Melinda! Én is csatlakoznék a babák rajongói klubjába!:) Hol lehet hozzájutni a mintájához? Vagy klészletben van?

    VálaszTörlés
  13. Kedves painperduu,örülök,hogy benéztél hozzám!
    Külföldi boltokban kell nézelődni,mert itthon sajnos ritkán lehet hozzájutni:)Egy próbát viszont megér Rita is...szentpyr.hu!

    VálaszTörlés
  14. Hú, ezt a receptet mindenképp kipróbálom, a férjemuram majd' megveszik a sportszeletért, de már évek óta nem jutott hozzá! Köszi :-)

    A babák nagyon helyesek, imádom ezt a mintát :-)

    VálaszTörlés
  15. Szentpyron nem találtam, úgyhogy esetleg tudnál linket küldeni onnan, ahonnan Te beszerezted? Mónika

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...