2009. május 2., szombat

Befejeztem a lovakat...


...és nagyon tetszik!A legnagyobb örömöm az volt mikor nagylány meglátta ... megkérdeztem mit szeretne belőle párnát vagy képet? A válasz:" ...anya ez olyan szép,hogy sajnálnám rátenni a fejem ,legyen inkább bekeretezve!"
Így a sorsa eldőlt,már csak az a kérdés szerintetek kell hozzá paszpartu?Milyen stílusú keret illik hozzá?Az az igazság nem láttam még keretezve sehol,mi lehet hozzá illő vagy éppen nem:)Mindenféleképpen sötét...rusztikus,egyszerű sima...?
És akkor jöjjön a nagy mű:


Minta:Isabelle Vautier / RV 174 De la toile au galop...
Anyag :Linda hímzővászon
Fonalak : Dmc/221 és Ecru
A kész méret: 36 x 19 cm

10 megjegyzés:

  1. Hűűűű, nagyon klassz lett! Én a keretezésben nem vagyok valami jó, de úgy érzem, valami rusztikusabb illene hozzá. És talán paszpartu nélkül... De majd jönnek nálam tanultabbak!;D

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű munka!!

    Ha tennék rá paszit, akkor alsónak olyan borvöröset, mint a lovak színe, felsőnek olyan világosat, mint a betűk. Az sem kizárt, hogy nem kartonból, hanem textilpaszit keresnék, ha van ilyen színben. Keretnek mindenképpen fa, valami klasszikus és nem sima felületű... kicsit sötétbarna :) Szerintem. Aztán úgyis akkor dől el, ha a keretezőnél vagy :)))

    VálaszTörlés
  3. Ja igen, paszi nélkül is mutatós lenne, de választani akkor tudnék, hogy kell-e vagy sem, ha a keretezőnél rápróbálnám :))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett, de a keretet illetően tanácstalan vagyok - én azt hiszem nem raknék mellé paszit... a rusztikus nekem is nagyon bejön!
    Akárhogy is lesz, biztos gyönyörű lesz a végeredmény!

    VálaszTörlés
  5. Hú, ez nekem is nagyon tetszik! Különleges, nem szokványos minta! :)))

    VálaszTörlés
  6. Nagyon klassz lett, nem csoda hogy tetszik a lányodnak.

    Így elsőre én azt mondanám, hogy nem kell mellé paszpartu. És én valami bordós-vöröses rusztikusabb keretet választanék.

    Aztán magamat ismerve a keretezőnél döntenék végleg.

    VálaszTörlés
  7. Csodás!
    S a leánykám, aki nagy lószerető, neki is nagyon tetszik.
    De ő csak a kis lovat akarja, most anyukaló nem kell mellé. :-)
    Mivel még keretezés terén nincs tapasztalatom, ezért erről nem nyilatkoznék.
    De ebből már csak szuper végeredmény lehet.

    VálaszTörlés
  8. A kép csodaszép lett. Nem tudom a hímzés mellett mennyi anyagot hagytál körbe. Csak akkor tegyél paszit, ha még nagyítani szeretnéd. Szerintem szebb a keresztszemes, ha nincs mellette paszi, csak a saját anyaga. Gyakran előfordul, hogy színes paszi a kerettel együtt elnyomja magát a képet. Igazából dönteni csak úgy lehet, hogy a keretezőnél rakosgatod a léceket.

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép lett!
    Én ugyan annyira nem szeretem a paszikat, de amit Nina írt az nagyon szép lenne... most talán én is a paszi mellett döntenék...

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm a segítséget lányok!
    De jó is lenne,ha nem egyedül kellene döntenem ilyen helyeken:)"Több szem többet lát!"

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...