2009. május 24., vasárnap

Egyveleg...

Még karácsony előtt be lett keretezve a Bent Creek képem.Ez volt a nagy karácsonyi meglepi a férjemtől:)Nagyon örültem neki,azóta is kinn van a falon,mindennap nézegettem...de valami nagyon zavarta a szemem...Mostanság rájöttem,hogy mi lehet a bibi,mi zavar ennyire ,hát a keret!Gondoltam,ha már ennyit dolgoztam vele,nem lehet,hogy ne nézzek rá jó szemmel,lecseréltettem a keretet...remélem jól döntöttem!
Ilyen volt:

És ilyen lett:


Haladgatok lassan az új kis/nagy Tralala képpel is.Első ránézésre nem tűnt ilyen nagynak:)
De a színei megint nagyon-nagyon tetszenek és már úúgy szeretném készen látni!Éppen most gyönyörködtem Mártinál,előtte Boginál:)

Befejezésül egy kis egyveleg a tegnapi nap képeiből.Petra szülinapját és Eszter névnapját ünnepeltük:

12 megjegyzés:

  1. Ezek a matrioskák nekem is annyira, de annyira...!:))) És téged ismerve pikk-pakk készen is lesz ez a kép is.;)

    Az új, egyszerűbb keret a BC-hez valóban jobban illik. Párod nem bántódott meg?

    A családi nap láthatóan jól sikerült, lánykáid továbbra is elbűvölőek!:)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is jobb az új kerettel - előbb-utóbb a réginek is lesz gazdája! ;)

    Váááó és milyen gyors vagy! Ez igen, hamar elkészülnek ezek a babák!!! :)

    A lányaid gyönyörűek! Isten éltesse őket!!!! :)))))

    VálaszTörlés
  3. Köszi lányok a megerősítést keret ügyben!!
    Druszám,nagyon remélem ebből nem lesz/lett bántódás a párom részéről.Elmagyaráztam miért döntöttem így,még emészti a dolgokat:)

    VálaszTörlés
  4. Jól tetted, hogy keretet cseréltél, ez sokkal jobban illik hozzá! Nagyon mutatós lett :)

    A ruszki babák is édesek, de nekem alapból nem tetszenek a matrjoskák :D
    Már Boginál is ezen vicceltem ;)
    Szerintem azért gondoltad picinek, mert Corinne miniben hímezte ;)
    A színei különben nagyon tetszenek, csak a babák nem :D
    Nyáron hozd ám el Sziszéhez!

    VálaszTörlés
  5. Tényleg jobb az új kerettel! Sokkal jobb :)

    A lányaid nagyon aranyosak :) Új játék a trambulin? látom, nagyon tetszik nekik, nálatok teljesen multifunkcionális lett :))

    VálaszTörlés
  6. Köszi lányok!
    Évi,igen most kapták a trambulint,le se lehet őket robbantani róla:))
    "Mindenkinek" ki kellett próbálni,ki így,ki úgy tette:))

    VálaszTörlés
  7. Ha holnap is mutatsz egy újonnan keretezettet, helyből elájulok, s most már tuti, hogy nem lesz helye a te faladon.
    Ne feledd, elsőként én jelentkeztem ezekért a szuper készmunkákért! :-)

    Viccet félre téve :
    Gyönyörű lett ez is.
    Annyira jó volt a bulis napról mazsolázgatni. Szuper lehetett!

    VálaszTörlés
  8. Szerintem jól döntöttél a keretet illetően. Jobban kiemeli a képet.
    A babák pedig nekem is nagyon-nagyon bejönnek!

    VálaszTörlés
  9. oké, oké szépek a hímzések, a keretek:), DE ezek a hancúrozós képek!!! Tüneményesek a lányaid!!

    VálaszTörlés
  10. Jobb az új keret, de a régi sem volt olyan rossz szerintem!!
    Jövőre azt hiszem, hogy én is meghímzem ezt a képet, sajnálom, hogy lemaradtam a SAL-ról!:-(

    A babák is nagyon tetszenek, biztos hamar elkészül!

    A lányaid meg csodaszépek, nagyon jók a képek! Látszik, hogy vidám egy nap volt!

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm szépen mindenkinek!

    VálaszTörlés
  12. még több egyveleget! Csodaszép és csodavidám a családod! A hímzések meg perszehogy szépek keretestül:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...